Followers

Monday, April 11, 2011

hoi pompuan!

kau ingat kaw tu sape ha..???
jgn bajet sgt la..
kalo stakat ko giler kuase je
ak x kesah....ni smpai da tahap
nk maki2 org mmg #$@%& la kaw...
ok fine..mase ko nk bli kan tiket mmg x salah..
tp ko tu ckp skejap nk bli ptg..skejap nk bli esk..
then tibe2 msj ak "nk bli da skarang" WTH...??
kat situ da nmpak ko yg salah...
ok ak pon on..cume nk tnye sapek...
die nk bli kan skali...pastu ak lambat bls msj..
then ko maki aku "babi" ?? WTF..??
ak ni pntang kalo org tu yg wat salah org tuh yg maki..
so mmg patot ko kne maki balek ngn ak wahai pompuan yg x sedar diri..
x pyh nk pikir ngn nyampah ko sgt laa..ak ni dri awal
mmg da menyampah tahap nk bunoh kaw da weyh...~~
tolong lah paham ngn perangai kaw yg x boleh nk bwak ke mane tuh..
asyik nk salah kan org x buat keje tu la..keje ni la..
KALO KO MASIH MAMPU BUAT JE LA..!!! WTF..??!!!
kalo COD or SOD xpe gak..ni tiap minggu nk blagak COD & SOD mmg X LAA~!
siyes weyh...kalo mmbunuh tu x berdose ..KAW org pertame ak tikam!
ko ingt ko punye marah jela...dasar @%#$&#&%^
sendiri cari psl nk maki org...CB

3 comments:

Private said...

Assalamualaikum warahmatullah,
Segala puji bagi Tuhan Maha Sekalian Alam,
Terima kasih sahabat kerana berkongsi kisah hidup yang sahabat coret dahulu,iaitu 'bermula sebuah kisah II'.Hamba sedih dan insaf membaca cerita tersebut,dan terdapat makna dan pengajaran yang bermakna buat hamba.Hamba juga tidak sabar sambungan cerita yang akan sahabat coret nanti.Terima kasih sekali lagi dan semoga Tuhan memberi rahmat-Nya Yang Maha Luas kepada sahabat.

Ikhlas,
Paris.

pudenz said...

salam . pertama sekali terima kasih diucapkan kpd sahabat yg membaca.. tapi ingin hamba menyatakan sekali lagi yg ini bkn nye 100% drpd kisah hamba. juga bercampur dgn cerita hidup rakan2 hamba..
ape2 pun terima kasih kerana sudi membacaa..

pudenz said...

insyaAllah jika ilham dan idea itu dtg akan disambunglah cerita "bermula sebuah kisah III"
=)
WASSALAM